Ügyfeleink között a 30-50 fős vállalkozásoktól (ügyvédi irodák, építőipari cégek, egyebek) a 900 fős kutatóintézetig sokféle szervezet megtalálható.
Fő tevékenységünk a szerver- és kliensüzemeltetés, valamint a helpdesk szolgáltatások nyújtása – utóbbit a nagyobb szervezeteknél kihelyezett munkatársakkal oldjuk meg, míg a kisebbeknél, illetve a szervereknél a távfelügyeletet alkalmazzuk. Összesen mintegy háromezer végfelhasználó számára biztosítjuk a gond nélküli számítógép-használatot.
A személyes jelenlét és a felhőalapú, biztonságos távmenedzsment kombinációjával egyszerre tudunk személyre szóló, mégis hatékony szolgáltatásokat kínálni
Alapvetően Microsoft-technológiákkal dolgozunk, de külsősök segítségével vállaljuk Linux-rendszerek üzemeltetését is. A működtetés mellé tanácsadással és rendszerintegrációval szolgálnak ügyfeleiknek, informatikai auditot is végezünk, illetve kiemelt Microsoft-partnerként felhőalapú rendszerek (Microsoft 365, Azure) működtetését. Utóbbiakra mind nagyobb az igény, mert a KKV-s ügyfélkör rájött, mennyire fontos az informatika az üzletmenet szempontjából, a felhőmegoldások pedig gyors, beruházásmentes és mindenhonnan elérhető alkalmazásokat jelentenek. A felhasználók azt is értékelik, hogy a szakzsargon helyett az ő nyelvüket beszélik a Shield munkatársai.
Számunkra fontos, hogy figyelünk arra, hogy ne az éppen divatos vagy legnagyobb árrést kínáló megoldást kínáljuk az ügyfélnek, hanem azt, amire tényleg szüksége van.